יצא לנו להיתקל בלא מעט הורים המחפשים ש"ס חתנים לחתן, אך חשבו אולי כדאי לרכוש את סט האוצר היומי במקום.

ולכן ננסה לכתוב לכם ולעשות השוואה קלה.

ש"ס לחתן הינו דבר גדול, ומנהג מבורך, אך האם הוא שווה את המחיר? הרי במחיר של ש"ס חתנים ושל שולחן ערוך אתם כבר יוצאים בהוצאה גדולה מאוד ואף יקרה יותר מאשר סט האוצר היומי, שמכיל בתוכו גם את הש"ס – צורת הדף מנוקד ועם ביאור חברותא, וגם את השולחן ערוך – מחבר רמ"א… אך בנוסף לאלו באוצר היומי אתם מקבלים עוד 15 לימודים יסודיים בתורתנו הקדושה ביניהם:

תלמוד ירושלמי מנוקד עם ביאור ידיד נפש, תוספתא מנוקדת, זהר הקדוש, ועוד ועוד… ואם תעשו חישוב כמה יעלה לכם לרכוש את כל הספרים הנמצאים באוצר היומי תגיעו לסכום של פי 2 ו 3 מאשר רכישת סט האוצר היומי.

בנוסף לזה תחשבו על המקום שלו תזדקקו להכיל את כל הספרים האלו, אצלנו אם תרכשו את סט האוצר היומי תקבלו כמובן ספרייה במתנה המכילה את כל הסט כולו.

ודבר נוסף, אחד הפתרונות שבא לתת האוצר היומי הינו פיתרון הנשיאה, אדם הלומד בכולל כמו החתן שלכם בעזרת השם, או אפילו בעל בית, צריך לקחת איתו כמות כזו גדולה של ספרים, ובכל פעם לסגור ספר, ולפתוח אחד אחד… לא יותר פשוט לרכוש את סט האוצר היומי המכיל את כל הלימודים האלו לחודש שלם בכרך אחד בלבד? כרך אחד המכיל את כל הלימודים לאותו החודש, די לנשיאת כמויות של ספרים, וסגירה ופתיחה של ספרים מרובים, סוחבים ספר אחד, פותחים פעם אחת בתחילת הלימוד וסוגרים אותו פעם אחת בסיום הלימוד, אין פשוט וקל מזה.

ובואו נדבר קצת על סדר וארגון, סידרנו את האוצר היומי שכל כרך יחיל חודש שלם של לימוד יומיומי מסודר וערוך לתפארת על מנת להקל על הלומד, בצורה שיטתית ומובנית הוא לומד בהיקף של כחצי שעה (חוץ מהדף היומי) בלבד! ולאחר 7 שנים מסיים 17 חלקים יסודיים מתורתנו הקדושה (ניתן לסיים בפחות זמן על ידי לימוד מספר סדרי לימוד ביום – הכל בקצב המתאים לכם).

ולכן ההמלצה שלנו, בלי לחשוב פעמיים, במקום להשקיע בש"ס חתנים תקנו לחתן את האוצר היומי, הוא לא יפסיק לברך אותכם.

 

תפריט נגישות